طرح سبز بکار گيري دستگاه فرآورش سيار نفت (MOT) شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون که با هدف جلوگيري از هرز روي نفت در محيط زيست مورد استفاده و جهت حضور در جامعه مديريت سبز اروپا مورد ارزيابي قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محسن دهانزاده مديرعامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون با بیان این مطلب، گفت: با توجه به اينکه 70 درصد تأسيسات شرکت کارون در مجاور مناطق مسکوني شهري و روستايي، رودخانه‌ها، تالاب‌ها و اتوبان‌ها قرار دارد اين شرکت اصول سخت‌گيرانه‌تري براي جلوگيري از آلودگي‌هاي زيست محيطي براي خود وضع کرده ‌است.
 
دهانزاده افزود: در همين راستا هر سه ماه يک‌بار بصورت داوطلبانه برنامه خود اظهاري را در راستاي کاهش آلودگي‌هاي آب، خاک، هوا و انرژي با همکاري سازمان حفاظت محيط زيست استان خوزستان انجام مي‌دهيم که اين امر باعث شده است شرکت کارون از سوي اين سازمان به عنوان الگو به ديگر نهادها و سازمانها پيشنهاد شود.
 
وي با اشاره به اينکه از ابتداي تاسيس شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون برنامه‌هاي پيشگيري از آلودگي‌هاي زيست محيطي از سوي اين شرکت اجرا مي‌شود افزود: در  چهار سال گذشته اين برنامه‌ها به صورت وسيع‌تر و با نگاه سيستماتيک و مطابق با برنامه‌هاي راهبردي شرکت دنبال مي‌شود.
 
دهانزاده اظهارداشت: مدل مديريت سبز يکي از برنامه‌هايي است که شرکت کارون از سال 1388 در اين راستا دنبال مي‌کند و در دو سال گذشته موفق شده است در سطح کشور بالاترين امتياز را کسب نمايد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارون ، مدیریت ، سبز ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار