معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه صنایع دستی ایران با محوریت استان کرمانشاه در عراق خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


نصرت اله سپهر گفت : به تازگی پیشنهاد اجرای سه برنامه فرهنگی و هنری با هیات عراقی را مطرح کرده ایم که در صورت پذیرش از سوی آنها اجرایی خواهد شد.

 برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی با محوریت کرمانشاه، برپایی شب فرهنگی در گرمیان عراق شامل نمایش عکس، مکان های تفریحی توریستی ایران و اجرای موسیقی سنتی و محلی با توجه به قرابت های فرهنگی دو کشور را از جمله برنامه های پیشنهادی به عراقی ها بو ده است

وی  افزود : در نمایشگاه سفر تجهیزات مبلمان، وسایل سفر و هتلداری، میز، صندلی و جاذبه های توریستی و تفریحی ایران به نمایش گذاشته می شود.

سپهر عنوان کرد : در این نشست طرح توریسم سلامت نیز از سوی ما در راستای پذیرش بیماران عراقی و درمان آنها مطرح شد که امید است با پذیرش کشور عراق این تلاش ها هر چه زودتر اجرایی و عملی شوند.

سپهر در ادامه از نشست تخصصی با فرماندار صحنه خبر داد و گفت: این نشست نیز در راستای بهبود وضعیت صنایع دستی در این شهرستان برگزار شد.

معاون صنایع دستی استان  عنوان کرد : وضعیت توریست شهرستان، فعال کردن تعاونی های صنایع دستی، آموزش صنایع دستی برای اشتغال بانوان خانواده و ایجاد زمینه برای بازارچه صنایع دستی از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد./س

برچسب ها: نمایشگاه ، برگزاری ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.