مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان گفت: با کمک تمامی نیروهای شهربان و حریم بان در برخورد با ساخت وسازهای غیر مجاز از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 22 هزار ماموریت ازسوی عوامل این شرکت صورت گرفته است.

خانلری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در اساسنامه معاونت بر مشارکت های مردمی و استفاده از نیروهای مردمی تاکید شده است .
وی ادامه داد: اعضای هیات مدیره شرکت همواره از طریق تلفن گویا ملاقات های مردمی و حضور میدانی در عملیات ها ، مشکل ساخت و سازهای غیر مجاز را دنبال کردند.
بر همین اساس نزدیک به یک سال است که بر روی طرح شهربان و حریم بان مطالعات لازم را انجام داده تا با توجه به استقبال شهروندان در عملیات ها از نیروهای مردمی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: از امروز حضور مردم به عنوان شهربان یار در شناسایی و پیشگیری به شهرداری کمک می کنند و ما رادر جریان تخلفات صورت گرفته خواهند گذاشت.
خانلری ادامه داد: همچنین تمام شهروندان می تواند با مشاهده هر نوع تخلف در امر ساخت و ساز ما را با شماره تلفن 22263383 قرار بدهند.
مدیرعامل شرکت شهربان حریم یار ادامه داد: طی سال گذشته 779 هزار ماموریت درقالب 148 اکیپ خودرویی و 105 گشت موتوری در راستای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته است.
خانلری با اشاره به حفظ صیانت از شهر تهران خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه ای که با کل مناطق منعقد شده مقرر شد با مسئولیت شهردارناحیه و با استفاده از نیروهای شهربان و حریم بان صفر تا 100 حرایم شهر تهران حراست شود./ز

برچسب ها: خانلری ، شهربان ، برخورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار