مندرين ميلكيت منفور جان هريسون مادر فاكر اسماگ شخصيت‌هاي منفي آينده‌ي سينما هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مندرين، ميلكيت منفور، جان هريسون، مادر فاكر، اسماگ شخصيت‌هاي منفي آينده‌ي سينما هستند.

مندرين، «مرد آهني 3» آوريل (2013)

دشمن قسم خورده توني استارك، مرد آهني با نقش آفريني سر بن كينگزلي كه وقتي آخرين صحنه‌اش را مقابل دوربين بازي كرد تمام عوامل براي او دست زدند و بازي‌اش را تحسين كردند. مندرين در نقشه‌هايش قدم به قدم با توني استارك پيش مي‌آيد و نبردي نفسيگر را خلق مي‌كند.

ميلكيت منفور، «ثور: دنياي تاريك» (اكتبر 2013)

رهبر الف‌هاي سياه شخصيت منفي دو چهره‌اي با گوش‌هاي نوك تيز است كه نمي‌خواهد سر به تن ثور باشد. او چنان شخصيت كريه و منفوري است كه بدون شك تماشاگران با ديدن او ديگر لوكي، برادر نانتي ثور و يكي از دشمنان او را چندان رقيب خطرناكي به حساب نخواهند آورد.

جان هريسون،«سفر ستاره‌اي به درون تاريكي» (مه 2013)

بنديكت كامبربچ در فيلم دوم سري تازه‌ي سفر ستاره‌اي نقش جان هريسون، تروريستي روان پريش را بازي مي‌كند كه متخصص سلاح و جنگ است . نيروي محركه جان هريسون ايدئولوژي خدشه‌ ناپذير اوست؛ او در همه چيز از همه بهتر است.

مادر فاكر، «كيك- اس2» (ژوئيه 2013)

در فيلم كيك- اس 2 اين شخصيت با نام رد ميست خيلي دل‌اش مي‌خواست ابر قهرمان شود اما اين فرصت در فيلم دوم براي او فراهم مي‌شود تا در قالب شخصيت منفي با كيك- اس ابر قهرمان در بيفتد. كريستوفر مينتس- پلاس نقش اين شخصيت را بر عهده دارد.

اسماگ، «هابيت: نابودي اسماگ» (دسامبر 2013)

بعد از آنكه اسماگ، اژدهاي طلا دوست را چند لحظه‌اي در هابيت: سفري غير منتظره ديديم، در قسمت دوم شاهد نبرد بيلبو بگينز و همراهان‌اش با اين ويرانگر شهرها خواهيم بود. صدا پيشگي و اجراي نقش اسماگ بر عهده بنديكت كامبربچ است./ص

منبع ماهنامه دنياي تصوير
برچسب ها: شخصیت ، سینما ، فیلم ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.