مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: همین امشب با منتظری و نکونام پای قرارداد امضای قرارداد می نشینیم و کار را یکسره می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ علی فتح اله زاده اظهار داشت: جلسه خوبی را با نکونام و منتظری داشتیم و سعی داریم که همین امشب با هر 2 بازیکن قرارداد امضاء کنیم و در تلاش هستیم که اگر آندرانیک تیموریان نیز به تیم های خارجی نرود با وی نیز به مذاکره بنشینیم البته من از تمامی بازیکنان استقلال که با همه مشکلات مالی باشگاه کنار آمده اند تشکر می کنم و کارخانه نوشابه سازی را خریدار کردیم تا پولدار شویم.

مدير عامل باشگاه استقلال تصریح کرد: رابطه من با وزارت ورزش و محمد عباسی بسیار خوب است و آن روزی هم که برای من و رویانیان شایعه درست کردند با وزارت ورزش تماس گرفتم و با کسی هم که این شایعه پراکنی را انجام داده بود نیز به صحبت پرداختم که متوجه شدم نفراتی هستند قصد اذیت کردن ما را دارند و می خواهند که من مجبور به استعفا شوم اما در هر صورت من به کار خود ادامه می دهم.

وی افزود: وزیر تاکنون هر چه خواسته ايم مهيا کرده  و همواره از ما حمایت مي کند.

*آندو بماند ساموئل را نمی خواهیم

فتح اله زاده تأکید کرد: محمد رویانیان قبلاً در خصوص ساموئل صحبت کرده بود اما باید حرف هایی میان ما رد و بدل شود و همچنین وضعیت آندرانیک تیموریان مشخص شود که اگر وی به تیمهای خارجی نپیوندد ما ساموئل را جذب نخواهیم کرد.

وی اشاره کرد: دو ماه مانده به آغاز فصل سیزدهم، تاکنون ما توانسته ایم 40 درصد از هزینه بازیکنان را پرداخت کنیم و صداقت و همدلی بازیکنان استقلال در فصل گذشته به ما ثابت شده و ما سعی بر جبران این موضوع داریم.

مدير عامل باشگاه استقلال افزود: قلعه نوعی و امیری بیشترین کمک را در استقلال به من کردند. از این 2 نفر و تمام اعضای باشگاه استقلال تشکر می کنم که در همه شرایط از ما حمایت کردند.

*در مورد جباری می خواستیم به اصول پایبند باشیم

وی در خصوص مجتبی جباری عنوان کرد: من آدم لجبازی نیستم . مجتبی جباری مثل پسر خودم است اما باید بدانیم که هر چیزی اصول خودش را دارد. ما فقط خواستیم به اصول پایبند باشیم.

فتح اله زاده تصریح کرد: به قول قلعه نوعی به مرور زمان تمام مشکلات حل می شود.

وی ادامه داد: مقداری از درصد فروش نوشابه مربوط  به خود باشگاه استقلال می شود. قیمت 500 سی سی نوشابه 4500 تومان است و به نرخ بازار به فروش مي رسد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس: تمام بازیکنان استقلال در تمرینات و مکان های دیگر نیز از این نوشابه ها استفاده می کنند و قرار است نوشابه های 250 سی سی نیز تولید شود.

فتح اله زاده تأکید داشت: من قول قهرمانی نمی دهم اما قول می دهم که حداقل یک جام را بدست بیاوریم./مح
برچسب ها: وزارت ، رویانیان ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار