بیش از سه هزار مجوز در جهاد کشاورزی استان فارس صادر شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مدیر صدور پروانه ها و مجوزهای سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: این سازمان پارسال سه هزار و 710 مجوز تاسیس و بهره برداری در بخش های شیلات و آبزیان، تولیدات گیاهی ، صنایع کشاورزی و فناوری های مکانیزه صادر کرد.

به گفته محمدی ، از این تعداد دو هزار و 653 مجوز مربوط به تولیدات دامی ، 42 مجوز دربخش شیلات و آبزیان ، 334 مجوز در تولیدات گیاهی، 626 مجوز متعلق به صنایع کشاورزی و 55 پروانه مربوط به فناوری های مکانیزه کشاورزی است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است امسال نیز یک هزار و 437 مجوز تاسیس و بهره برداری در زیر بخش های کشاورزی این سازمان صادر خواهد شد.

مدیر صدور پروانه ها و مجوزهای سازمان جهادکشاورزی استان فارس با بیان اینکه با توجه به این میزان صدور مجوز و پروانه فعالیت درحوزه کشاورزی ، سازمان جهاد کشاورزی فارس گامی اساسی در زمینه کارآفرینی برداشته است افزود: پارسال درچارچوب اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش غیر دولتی ، تصدی گری صدور پروانه ها و مجوزهای تولیدات گیاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی محول شد ./س

برچسب ها: صدور ، کشاورزی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.