بورس اوراق بهادار تهران با ثبت رکود 52 هزار واحدي به کار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز 12 تير ماه 92، آخرين روز معاملات اين هفته تالار شيشه‌اي شاخص کل با رشد 812 واحدي به کار خود پايان داد.

تالار شيشه‌اي اين هفته با استقبال خوب خريداران رو به رو شد و شاخص از مرز 50 هزار واحدي عبور کرد. هفته‌ي پر قدرت را در بازار معاملاتي رقم زد.

تقاضاي بي‌سابقه براي خريد سهام در بازار اين هفته، باعث تشکيل صف‌هاي سنگين براي خريد سهام شد.

ارائه گزارش عملکردها و عقب گرد بازارهاي موازي باعث ورود سرمايه به اين بازار شد، از سوي اميدواري براي رشد سرمايه گذاري در بازار باعث افزايش داد وستد در بازار بورس شد.

شايان ذکر است در تالار شيشه‌اي سرمايه گذاراني که ديد بلند مدت به اين بازار دارند با ترکيب انواع سهام در سبد سرمايه گذاري خود به نوعي از ريسک بازار به دور مي‌مانند.

شاخص کل در روز يکشنبه نيز 51 هزار واحد و دوشنبه با ثبت رکورد ديگر و رسيدن به 52 هزار واحدي به کار خود پايان داد. روز سه‌شنبه بازار در استراحت بسر برد و شاخص با افت 397 واحدي به عدد 51 هزار و 846 واحد رسيد.

نوسانات بازار سرمايه امري طبيع است و بنابر گفته‌ي بسياري از معامله‌گران اين بازار، شاخص پس از دوره‌ي رشد به يک ثبات و آرامش نسبي خواهد رسيد.

بنابراين گزارش امروز 12 تير ماه، شاخص صنعت نيز با رشد 812 واحدي به عدد 52 هزار و 659 واحدٍ، شاخص صنعت نيز با رشد 629 واحدي به عدد 44 هزار و 724 واحد رسيد که بيشترين تاثير را در شاخص شرکت‌هاي معدني و صنعتي گل‌گهر، پالايش نفت اصفهان، معدني و صنعتي چادر داشتند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، بازار ، تالار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار