"دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين" گفت: مهمترين کارويژه جامعه اسلامي دانشجويان اين دانشگاه در سال تحصيلي جاري، فعاليت‌هاي سياسي و انتخاباتي بود.

اميد طهيري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت‌هاي جامعه اسلامي دانشگاه امام خميني(ره) قزوين اظهار داشت: با توجه به برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري در سال جاري مهمترين حركت ما ايجاد نشاط سياسي ميان دانشجويان اين دانشگاه‌ در سال جاري بوده است.
 
اين فعال دانشجويي افزود: جامعه اسلامي دانشجويان به دليل اهميت اين دوره از انتخابات رياست‌جمهوري با برگزاري همايش‌ها، جلسات پرسش و پاسخ و دعوت از شخصيت‌هاي سياسي سعي در ترغيب هرچه بيشتر دانشجويان به شركت در اين برنامه‌ها و بازگشت دوباره نشاط سياسي به دانشگاه را داشتند.
 
وي با تاکيد بر اينکه مهمترين کارويژه انجمن دانشجويان جامعه اسلامي دانشگاه‌هاي کشور، فعاليت‌هاي سياسي و انتخاباتي بود، تصريح کرد: برنامه‌هاي مختلفي را در راستاي انتخابات رياست‌جمهوري با دعوت از کانديداها در دانشگاه انجام داديم و توانستيم به بهتربن شکل  فضاي انتخاباتي را به منظور خلق "حماسه سياسي" در کشور،  بانشاط و پرشور کنيم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار