رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قران از میزبانی شورای عالی قرآن در برگزاری آزمون اعزام به حج تمتع قاریان و حافظان خبر داد.

محمد تقی میرزا خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون اعزام به حج تمتع 92 قاریان و حافظان ممتاز ایران که از8 تیر ماه به مدت 3 روز در سازمان اوقاف و امور خیریه حضور دارند ؛ گفت: مسئولیت برگزاری این آزمون ها  هر ساله با کمیته اعزام و دعوت از قاریان قران کریم بوده که از امروز چهارشنبه 12 تیر به مدت 3 روز داوری می شود.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولیت برگزاری این آزمون ها  هر ساله با کمیته اعزام و دعوت از قاریان قران  کریم بوده که با همکاری مسابقات قرانی سازمان اوقاف و امور خیریه این مسابقات را برگزار می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون امسال توسط 8 نفر از داوران شاخص و بین المللی کشور که هر دو نفر یک رشته را داوری می کنند برگزار خواهد شد.

 میرزا خانی در خصوص نحوه داوری این آزمون با توضیحات بیشتر افزود: نفرات برتر مسابقات سراسری اوقاف همان سال جلوی دوربین  قرار گرفته و به تلاوت می پردازند و داوری ها با حضور مسابقه دهندگان و با پخش فیلم تلاوت ها برای داوران صورت می گیرد.

 وی در پایان در خصوص اعلام نتایج خاطر نشان کرد: اعلام نتایج اعضای کاروان قرانی جمهوری اسلامی  ایران، موسم به کاروان نوید به اواسط ماه مبارک رمضان اعلام می شود این کاروان شامل قاریان پیشکسوت و جوان حافظان  ممتاز و دو گروه تواشیع خواهد بود./ل

برچسب ها: ارتباط ، شورای ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار