معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه - صنعت را پیشقراول توسعه جامعه دانست و گفت: هیچ جامعه ای توسعه پیدا نمی کند مگر اینکه بخش صنعت آن فعال شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


بابک دلفانی گفت: توجه به توسعه صنعت و معدن ضرورتی انکارناپذیر برای توسعه هر کشوری است.
وی با بیان اینکه توسعه در بخش صنعت باعث توسعه در دیگر بخش ها خواهد شد، اظهار کرد: باید بدانیم این راه را چگونه باید طی کنیم.
معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه بخش عظیمی از توسعه نیافتگی کرمانشاه را به بخش صنعت مربوط دانست و گفت: باید یک برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای توسعه صنعت استان داشت.
وی افزود: حفظ واحدهای موجود از اولویت های کاری ماست و ما بایستی برای صیانت از سرمایه گذاری با برنامه ریزی مدون از واحدهای موجود حمایت کنیم.
دلفانی تاکید کرد: تلاش مدیران استانی حل و فصل مشکلات براساس قوانین و مقررات است.
وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از لحاظ نقدینگی وضعیت بهتری از دیگر استان های کشور دارد، گفت: مشکلات بانکی واحد های صنعتی نیازمند سرمایه در گردش در استان را حل کرده ایم.
معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه، برنامه ریزی بلندمدت استان را رسیدن به تولید صادرات محور عنوان کرد و گفت: شرایط و پتانسیل استان برای اجرایی کردن این برنامه فراهم است.
وی گفت: برای اجرایی کردن این مهم نیازمند کمک و دیدگاه های بخش خصوصی هستیم چرا که معتقدیم که افق آینده اقتصادی استان را براساس خرد بخش خصوصی ترسیم کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.