مهمترین عناوین خبری که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بازشماري 10 درصد از صندوق هاي انتخابات شوراها در تهران، افتتاحيه با حضور محمود احمدي نژاد و اختتاميه با حضور حسن روحاني و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

بازشماری 10 درصد از صندوق‌های انتخابات شوراها در تهران/ هیچ تغییری در نتایج حاصل نشد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از بازشماری 10 درصد از صندوق‌های انتخابات شوراها در پي طرح شکايت برخي کاندیداهاس شواري شهر تهران خبر داد.

مصر بسيار بزرگتر از مرسي و اخوان‌المسلمين است/ پرچم اسرائيل کماکان در مصر مي‌درخشد

يک کارشناس سياست خارجي‌ با اشاره به سياست‌هاي آمريکا در مقابل بيداري اسلامي‌ اظهار داشت: نقشه‌اي براي تجزيه و تقسيم مصر وجود دارد که توسط يک شرق‌شناسي انگليسي صهيونيست به نام "برنارد لوئيس" طراحي شده است؛ در اين طرح مصر را به 4 قسمت عمده تقسيم مي‌كند و از طرفي مردم مصر به دو دسته قبطي و مسلمان تقسيم مي‌شوند که اين دو دستگي امکان اختلافات داخلي را به وجود مي‌آورد و از طرف ديگر اختلافات سياسي نيز به آن دامن مي‌زند.

 بخشي از دروغ‌هاي پادشاه اردن؛ از انتصاب خود به اهل بيت و ادعاي مهدويت تا تجهيز تروريست‌ها در سوريه

خاندان سلطنتي هاشمی در اردن اصل و نسب خود را به پیامبر اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت نسبت می‌دهند اما شواهد متقنی وجود دارد که این امر فقط یک ادعا از سوی خاندان حاکم بر اردن است ... شجره‌نامه مادری پادشاه فعلی اردن، گویای این مطلب است که مادر "ملک عبدالله دوم"، شاهزاده "آنتونیت آوریل گاردنر" انگلیسی‌الاصل و یهودی است که در اردن نام عربی "مونا الحسین" را براي خود جعل كرده ...

كشاورزي نبايد فداي درياچه اروميه شود

 طي ساليان گذشته با حفر چاه هاي مجاز و غيرمجاز در دشت هاي اطراف درياچه اروميه اين درياچه را فداي كشاورزي كردند و اكنون با توجه به بي فايده بودن احياء آن نبايد كشاورزي را فداي درياچه اروميه كنند.

افتتاحيه با حضور محمود احمدي نژاد و اختتاميه با حضور حسن روحاني

 محمود احمدي نژاد و حسن روحاني افتتاحيه و اختتاميه بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن را برگزار مي كنند.

ساخت سري سوم "هوش سياه" نيازمند شرايط مناسب است
 اگر بخواهم "هوش سياه 3"را بسازم بايد از سري دوم آن بهتر باشد و تا زماني كه اين شرايط احراز نشود امكان ندارد.

تغییرات در نیروی انتظامی بر عهده فرمانده کل قواست



فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تغییرات در نیروی انتظامی در دولت منتخب مردم گفت: انتصاب فرماندهان نیروهای مسلح به عهده فرمانده کل قوا بوده و تغییرات و جابجایی در دولت منتخب در نیروهای مسلح مطرح نیست.

قیمت قبر افزایش نمی یابد

 رئیس شورای شهر تهران گفت: برنامه ای برای افزایش قیمت قبر نداریم

نه خیلی دوره نه خیلی نزدیک بقعه متبرکه در دماوند
بقعه متبرکه امامزاده شاه مطهر (ع) واقع در روستای مشهد دماوند است.

رشد توليد در 28 رديف کالاي "صنعتي و معدني"/برنامه ريزي براي اختصاص 4 هزار ميليارد تومان اعتبار به بخش "معدن"

معاونان امور صنايع و معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد توليد در 28 رديف کالاي صنعتي و معدني طي سال گذشته و برنامه ريزي براي اختصاص 4 هزار ميليارد تومان اعتبار به بخش معدن خبر دادند.

انتقال تمام پرواز‌هاي حج تمتع به فرودگاه امام (ره) از 19 شهريورماه
 رييس سازمان هواپيمايي كشوري گفت: از 19شهريور ماه امسال تمامي پرواز‌هاي حج تمتع از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بين المللي حضرت امام خميني (ره) منتقل مي‌شود.

اعتراض سازمان هواپيمايي كشوري به ايكائو به جعل نام‌ خليج فارس
 در پي استفاده از نام جعلي به جاي نام اصيل خليج فارس در يكي از بخشنامه هاي ايكائو رييس سازمان هواپيمايي كشوري در نامه اي به دبير كل سازمان ايكائو مراتب اعتراض خود را اعلام كرد.

وزارت بهداشت در اجرای طرح پزشک خانواده بی گدار به آب نزند

 برای اجرای طرح پزشک خانواده در سطح کلان شهر تهران امتیاز به الزاماتی که هنوز محقق نشده است بنابراین وزارت بهداشت نباید در این مورد بی گدار به آب بزند.

صندوق شرافت افتتاح شد/ اعطای وام شرافتی بدون هیچ گونه ضمانت

اعطای وام شرافتی بدون هیچ گونه ضمانتی به دانشجویان داده می شود تا هر موقع توانستند می توانند نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

نبود اعتبارات، دلیل اصلی نارضایتی سازمان های بیمه گر

 رئیس ستاد اجرایی پزشک خانواده دلیل نارضایتی بیمه ها از اجرای این برنامه در تهران را نبود اعتبارات کافی اعلام کرد.

قوچان نژاد ناجی جدید فوتبال ایران

سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی توانائی ها مهاجم تیم ملی کشورمان را مورد تقدیر و ستایش قرار داده است و او را پس از حسن روشن، خداداد عزیزی، و وحید هاشمیان جدید ترین ناجی تیم ملی ایران خطاب کرد.

رحمتی رسما در استقلال ماندنی شد

 دروازه‌بان استقلال رسما در جمع آبی پوشان ماندنی شد.

ماجدی: نکونام را استقلالی بدانید/سعی می کنیم استقلالی ها را حفظ کنیم

 میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال تهرن گفت: با مذاکراتی که انجام داده ایم نکونام را به خدمت خواهیم گرفت سعی می کنیم بازیکنان فصل گذشته را در استقلال نگه داریم.

انتصاب دوباره دادستان كل برکنارشدۀ مصر/ 37 زخمي در درگيريهاي الفيوم مصر+ تصاوير

 باوجود ضرب الاجل 48 ساعته ارتش مصر، اين کشور براي چندمين روز متوالي شاهد صحنه درگيريها و تنش هاي سياسي ميان هوادارن و مخالفان مصر است.

ایران نيازي به سلاح هسته‌اي ندارد/ "روحاني" رئیس جمهور موفقي خواهد بود "

محمود احمدی نژاد " رئیس جمهوری کشورمان که در مسکو به سر می‌برد در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه راشا تودی گفت: روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در اداره امور موفق خواهد بود.

بحران اقتصادي و تشديد بدهکاري دانشجويان آمريکايي

هزینه آموزش در آمریکا هرگز ارزان نبوده است اما اکنون میلیون ها نفر از دانشجویان این کشور مجبورند وام هایی را که دریافت کرده اند با نرخ بهره دو برابر بازپس دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار