سفير سوريه در تهران گفت: تروریست‌های دستگير شده در سوریه از کشورهاي مختلفي همچون عربستان، يمن، ليبي و تونس هستند که 600 نفر از آن‌ها مليت اروپايي دارند و به دنبال تضعيف دولت بشار اسد در کشور سوريه هستند.

"عدنان حسن محمود" سفير جمهوري عربي سوريه در تهران در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، درباره دستگيري تروريست‌هاي سوريه اظهار داشت: ارتش سوريه از ابتداي بحران اين کشور تا به حال تروريست‌هایی از 29 مليت مختلف را دستگیر کرده است.

وي تصريح کرد: تروریست‌های دستگير شده در سوریه از کشورهاي مختلفي همچون عربستان، يمن، ليبي و تونس هستند که 600 نفر از آن‌ها مليت اروپايي دارند و به دنبال  تضعيف دولت بشار اسد در کشور سوريه هستند.

سفير سوريه در کشورمان تصريح کرد: تروريست‌هاي سوري همچنان به دنبال تضعيف دولت قانوني بشار اسد و ارگان‌هاي رسمي اين دولت هستند و تاکنون خسارت‌هاي فراواني هم به کشور وارد کرده‌اند.

عدنان حسن محمود درباره ميزان خسارت‌هاي وارده از سوي تروريست‌ها خاطرنشان کرد: خسارت‌هاي وارد شده به کشور سوريه بسيار وسيع بوده، اما تخمين زده مي‌شود که ميزان این خسارت‌ها به ميلياردها دلار برسد.

 انتهای پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار