فرماندار خوی گفت: امدادرسانی به زلزله‌زدگان روستای قریس خوی در اسرع وقت انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، غلام‌حسین عماری در جلسه‌ شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: اقدامات موردنیاز برای امدادرسانی، بدون فوت وقت انجام گرفت، که این موضوع نشان‌دهنده آمادگی دستگاه‌های مختلف است.

وی اقدامات دستگاه های اجرایی را در امداد رسانی به روستای زلزله‌زده قریس مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای اینکه هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها مشکلی ایجاد نشود، دستگاه‌های اجرایی به صورت آماده‌باش درآمدند.

فرماندار خوی با اشاره به اینکه برای برقراری امنیت و آرامش، بسیج و نیروی انتظامی به طور مستمر و جدی فعالیت می‌کردند، بیان داشت: همه مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان از توان مدیریتی بالایی برخوردار هستند، به طوری که نخستین دقایق وقوع زلزله، در صحنه حاضر شدند تا برای کاهش آلام و دردهای مردم کمک‌رسانی کنند.

عماری با تاکید بر اینکه باید در راستای آماده کردن مردم برای مقابله با حوادث گام برداشته شود، افزود: چنانچه آموزش‌های لازم به اقشار مختلف جامعه ارائه شود و آنها بدانند، که در موقعیت‌هایی از قبیل سیل و زلزله باید چه واکنش‌هایی نشان دهند، به طور قطع از وقوع حوادث زیادی پیشگیری به عمل می‌آید.

فرمانداری خوی اظهار داشت: باید در راستای کاهش میزان خسارات گام برداشته شود، لازمه این امر برنامه‌ریزی صحیح و عقلایی است، تا اینکه در نهایت به نقطه مطلوب و مورد انتظار برسیم./س

برچسب ها: زلزله ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.