رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه این هیئت بعد از تاریخ 17 تير، تمام گزارش‌های ارسال شده را بررسی کرده و تصمیم نهایی خود را درباره ابطال آرای هر فرد، حوزه و یا شعبه خواهد گرفت، گفت: خبر ابطال انتخابات در برخي حوزه‌ها قابليت استناد ندارد.

"محمدجواد کولیوند" رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برخی اخبار منتشره مبنی بر ابطال انتخابات شوراها در برخی حوزه‌ها گفت: هیچ‌کدام از این اخبار قابلیت استناد ندارد.
 
وی افزود: طبق ماده 57 قانون انتخابات شوراها، پيشنهاد هر ابطالي باید به هیئت مرکزی نظارت ارسال شود. 

کولیوند اظهار داشت: مبنایی که تاکنون در برخی استان‌ها و شهرستان‌ها برای ابطال مطرح شده، مورد تأیید هیات مرکزی نظارت نیست. 

رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات ادامه داد: تنها گزارش رسمی که تاکنون به هئیت مرکزی نظارت ارسال شده، از شهر گرمدره استان البرز است.
 
وی افزود: طبق قانون، هئیت‌های استانی 15 روز بعد از تایید و صحت انتخابات فرصت دارند تا گزارش‌های خود را به هیئت مرکزی نظارت ارسال کنند.

کولیوند در پایان خاطرنشان کرد: هیئت مرکزی نظارت بعد از تاریخ 1392.4.17 تمام گزارش‌های ارسال شده را بررسی کرده و تصمیم نهایی خود را درباره ابطال آرای هر فرد، حوزه و یا شعبه خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار