مدیر عامل تیم فوتبال صبای قم درباره پیشنهاد باشگاه استقلال به رضا عنایتی گفت: رضا عنایتی با ما قرار داد دارد و اجازه فسخ قرار دادش هم ندارد تا به استقلال بپیوندد.

محمد رضا کشوری فرد مدیر عامل تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: عنایتی بیان کرده که پیشنهادی از استقلال  از استقلال نداشته است به هر حال فوتبال حرفه ای است و باشگاه استقلال هم باید حرفه ای عمل کند.

کشوری فرد درباره قرار داد بستن برخی از بازیکنان با سه تیم گفت: به نظرم این کار غیر حرفه ای است بازیکنان وقتی با یک تیم قرار داد دارند نباید با تیم های دیگر مذاکره کنند مدیران عامل هم باید این مسئله را رعایت کنند و برای تیم های دیگر احترام قائل باشند.

مدیر عامل صبای قم تصریح کرد: به هرحال مدیران عامل  باشگاه های لیگ برتر باید با مسئولان باشگاه ها تماس بگیرند و با بازیکنی که قرار داد با یک تیم بسته است پیشنهاد ندهند.

 وی درباره بیشترین پیشنهاد رقم قرار داد به بازیکنان گفت: ما بر اساس بودجه مان با بازیکنان جدید قرار داد می بندیم و سعی می کنیم که قرار دادهای میلیاردی با بازیکنان نبندیم.

وی درباره بدهکار بودن باشگاه  صبای قم گفت: ما بدهکار نیستیم. بدهی باشگاه صبای قم 200 تا 300 میلیون بوده که همه را تسویه حساب کردیم و بقیش را تحویل کمیته انضباطی دادیم./آق




برچسب ها: باشگاه ها ، در ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار