قفسه تازه‌ها در كتابخانه دیجیتال سوره مهر به شش كتاب جدید با موضوعات مختلف مزین شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، عناوین تازه‌ترین كتاب‌های كتابخانه دیجیتال از این قرار است: «حقیقت و هنر دینی» و «سیر حكمت و هنر مسیحی» اثر دكتر محمد مددپور، «شب‌های بی‌مهتاب» اثر محسن كاظمی، مجموعه شعر «گزاره‌ها» اثر محمدرضا طهماسبی، «آشنایی با چوب و هنرهای مرتبط با آن» اثر دكتر حسین یاوری و رمان «گرگ سالی» اثر مرحوم امیرحسین فردی.
«حقیقت و هنر دینی» كتابی پژوهشی تخصصی در حوزة حقیقت و هنر دینی است كه به طور مفصل به شعر، ادبیات و هنرهای تجسمی دینی پرداخته است. نسخه چاپی این كتاب با قیمت شش هزار و 500 تومان در سال 1388 منتشر شده، و این در حالی است كه قیمت نسخه دیجیتال آن 1000 تومان است. برای دریافت این كتاب به لینك زیر مراجعه نمایید.
http://sooremehr.avaabook.com/site/view/3345177798
«سیر حكمت و هنر مسیحی» نیز از جمله كتاب های مجموعه آثار مرحوم مددپور است و سیر حكمت و هنر مسیحی را در فاصله زمانی عصر ایمان تا عصر خرد مورد بررسی قرار می دهد. برای دریافت این كتاب به لینك زیر مراجعه نمایید.
http://sooremehr.avaabook.com/site/view/1812951469
خاطرات سرهنگ آزاده، شهاب الدین شهبازی در «شب‌های بی مهتاب» به قلم محسن كاظمی كتاب دیگری است به تازگی نسخه دیجیتال آن عرضه شده‌است. این كتاب كه محتوی جزیان شناسی سیاسی-ابدئولوژیك شهاب الدین شهبازی از دوران اسارت است به قیمت 2000 تومان در كتابخانه الكترونیك سوره مهر قابل خریداری است. برای دریافت این كتاب به لینك زیر مراجعه نمایید.
http://sooremehr.avaabook.com/site/view/4028006330
مجموعه شعر «گزاره‌ها» كه مشتمل بر 64 غزل و 2 قصیده با موضوعات آیینی، پایداری، تغزلی و عامیانه است، نیز با قیمت 900 تومان قابل خریداری است. برای دریافت این كتاب به لینك زیر مراجعه نمایید.
http://sooremehr.avaabook.com/site/view/1939538173
یكی از آثار ارزشمند دكتر حسین یاوری نیز با موضوع هنرهایی چون خراطی سنتی، كنده‌كاری، منبت‌كاری، مشبك‌كاری و ... هم در كتابخانه الكترونیك سوره مهر به نمایش گذاشته ‌شده است. برای دریافت این كتاب به لینك زیر مراجعه نمایید.
http://sooremehr.avaabook.com/site/view/1325419881
در حوزه ادبیات داستانی نیز توصیه سوره مهر به علاقه‌مندان داستان‌های انقلاب كتاب «گرگ‌سالی» آخرین اثر مرحوم امیرحسین فردی است و از اینجا قابل دریافت می‌باشد./ي2
برچسب ها: کتاب ، دیجیتال ، سوره مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار