مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق برنامه ریزی کادر فنی قرار است 3 بازی تدارکاتی داشته باشیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی کادر فنی قرار است 3 بازی تدارکاتی انجام شود که این سه بازی با تیم های تراکتور سازی ، یک تیم فوتبال خوزستانی و سرانجام با فولاد خوزستان به پایان می رسد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: چهارشنبه همین هفته نیز تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف تیم فوتبال تراکتور سازی خواهد رفت.
در ادامه نیز در 16 تیرماه پرسپولیس خود را برای رویارویی با یک تیم فوتبال خوزستانی آماده خواهد کرد.

پنجعلی تأکید کرد: فولاد خوزستان نیز 23 تیرماه بازی تدارکاتی با تیم ما انجام می دهد تا آخرین بازی تدارکاتی نیز پیش رود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما قرار است که دو بازیکن خارجی یا داخلی جذب کنیم . هنوز مشخص نیست این بازیکنان از کدام تیم ها و کدام باشگاه ها جذب شوند.

پنجعلی درمورد جذب پیام صادقیان و شکایت ذوب آهنی ها افزود: من در جریان ریز مسائل نیستم. شیرینی با پیام صادقیان به تفاهم رسیده است.

وی اذعان داشت: با انصاری فرد به توافق رسیده است اما وی خواسته تا کمی فکر کند و تصمیمش را درمورد ماندن یا رفتن از پرسپولیس بگیرد.

وی تصریح کرد: فکر می کنم رویانیان توانسته باشد رابطه ی خوبی با باشگاه روبین کازان برقرار کند. دایی و رویانیان قراردادهایی را در روسیه به امضاء رساندند که به نفع قرمزپوشان است.

پنجعلی در مورد بودجه ی اختصاص داده شده از طرف وزارت ورزش به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: وزارت ورزش بودجه ی یک میلیاردی به باشگاه استقلال اختصاص داده است.

اما هنوز بودجه ای را به باشگاه پرسپولیس اختصاص نداده است. امیدواریم بودجه هر چه زودتر به این باشگاه داده شود تا مشکلات مالی نیز هرچه زودتر به اتمام برسد و لیگ سیزدهم را بدون بدهی سپری کنیم./مح
برچسب ها: کادر ، فولاد ، حذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار