مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری، آخرین مهلت ثبت نام برای دوره های "مقدماتی كارگاه داستان نویسی" و "كارگاه نقد داستان كوتاه مدرن" حسین پاینده را تا پایان روز سه شنبه 18 تیرماه اعلام كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ عباس یكرنگی مسئول پروژه آموزشی دوره مقدماتی كارگاه داستان نویسی و كارگاه نقد داستان كوتاه مدرن، آخرین مهلت ثبت نام هنرجویان و علاقه مندان به رشته داستان نویسی را 18 تیرماه اعلام كرده است.
همچنین كلیه دانشجویان می توانند با ارائه كارت دانشجویی برای حضور در این كارگاه های آموزشی از 20 درصد تخفیف ویژه بهره مند شوند. 
دوره مقدماتی كارگاه داستان نویسی طی 10 جلسه با حضور دكتر حسین پاینده برگزار خواهد شد.
در این دوره آموزشی هنرآموزان در خصوص شیوه به كارگیری خلاقانه و هدفمند عناصر داستان برای القای درونمایه مورد نظر نویسنده به بحث و گفت وگو می پردازند. 
همچنین داستان نویسان و علاقه مندان به این رشته هنری در هر یك از جلسات آموزشی، نخست بحثی نظری درباره شیوه های داستان نویسی را خواهند داشت ، سپس داستانی را كه یكی از شركت كنندگان كارگاه به نگارش درآورده است درجمع هنرآموزان قرائت و نقد و بررسی خواهد شد. 
دوره "كارگاه نقد داستان مدرن" نیز 10 جلسه خواهد بود و حسین پاینده در این دوره علاوه بر آموزش نظریه های داستان كوتاه مدرن به روش شناسی نقد این داستان ها نیزمی پردازند. 
رویكرد این كارگاه ها میان رشته ای خواهد بود و فراگیران ابتدا به مبانی نظری مدرنیسم و نقاشی مدرن آشنا می شوند وسپس این استاد ، به مشابهت های غنایی وآموزش داستان كوتاه مدرن خواهند پرداخت. 
حسین پاینده دكترای خود را در رشته نظریه و نقد ادبی از دانشگاه انگلستان اخذ كرده است و درحال حاضر با رتبه دانشیاری در دانشگاه علامه طباطبایی به تدریس اشتغال دارد. از وی تاكنون بیش از 100 مقاله در نشریات مختلف به چاپ رسیده است. دكتر پاینده 15 كتاب منتشركرده كه از این تعداد 8 عنوان كتاب تالیف و 7 كتاب ترجمه است. 
علاقه مندان برای ثبت نام می توانند تا روز سه شنبه 18 تیرماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 16 به روابط عمومی مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ – طبقه سوم ساختمان اداری حوزه هنری مراجعه و یا با تلفن های 6-84172305 تماس حاصل نمایند./ي2
برچسب ها: کلاس ، پاینده ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار