بیش از 52 هزار و 508 نامه تاکنون به دبیرخانه جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) ارسال شده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) مردمی ترین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) محسوب می شود و از اقبال عمومی گسترده ای برخوردار است .

حجت الاسلام ابراهیمی افزود:آثار ارسالی به این جشنواره همواره روندی صعودی داشته است و دل نوشته های ارزشمندی را دریافت شده است.

وی تصریح کرد:ترویج فرهنگ رضوی و زندگی روزانه را به این فرهنگ آراستن،توجه جامعه به نوشتن و نگارش نامه و ایجاد لحظه های ناب عاشقی که از ارادت به علی بن موسی الرضا (ع) نشأت می گیرد از جمله اهدف اساسی این رویداد است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:پارسال از لحاظ اطلاع رسانی،روابط عمومی،نحوه برگزاری جشنواره در ردیف استانهای برتر کشور قرار گرفتیم و کتاب جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) به عنوان کتاب سال رضوی انتخاب شد .

وی مهلت زمانی ارسال آثار به هشتمین جشنواره را تا20 مرداد 92 اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود جشنواره نسبت به پارسال با استقبال بیشتری روبرو شود .

هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) در5 مقطع سنی کودکان ( 10-7 سال)،نوجوانان (15 -11 سال )،جوانان (20-16 سال ) و ( 31 –21 سال ) و بزرگسالان ( از 31 سال به بالاتر ) برگزار می شود./س

برچسب ها: جشنواره ، نامه ، ارسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.