رئیس اداره تربیت بدنی از توسعه ی زمین های روباز ورزشی در منطقه 3 خبر داد.

یزدانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: زمین روباز ورزشی در منطقه به منظور توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی و غنی سازی اوقات فراغت در حال بازسازی و مرمت است.
یزدانیان با اشاره به اقدامات برای توسعه فضای ورزشی اظهار داشت: تعمیر و بازسازی چمن، ....؟ و تجهیز زمین های ورزشی از جمله اقدامات اصلی این طرح است.
وی در ادامه تصریح کرد: در زمین ورزشی خیابان امداد غربی واقع در خیابان شیخ بهایی علاوه بر اقدامات ذکر شده زمین چمن ، سرویس بهداشتی، رختکن و نگهبانی، احداث و بهسازی شده است.
یزدانیان با اشاره به زمین های ورزشی دیگر افزود: 3 زمین ورزشی دیگر نیز با مطالعه برای توسعه و بهسازی در اولویت اند که از آن جمله زمین ورزشی بوستان دکتر شریعتی، بوستان محصل واقع در بلوار شهرزاد و دبیرستان رازی نام برد.
وی با بیان وجود فضاهای ورزشی به عنوان مهمترین امکانات ورزشی خاطر نشان کرد: سالن های ورزشی چند منظوره، مجموعه استخر و سونا، زمین های چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی تخصصی تیر اندازی ، ایستگاههای تندرستی و بوستانها از مهمترین مراکز و امکانات ورزشی در سطح منطقه باید به صورت گسترده ای افزایش یابد./ف
برچسب ها: چمن ، بوستان ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار