مدافع جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: من قرارداد 2 ساله و مشروط با تیم فوتبال ذوب آهن بستم.

مصطفی اکرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرارداد سال دوم من با تیم ذوب آهن اصفهان توافقی است.

وی در خصوص تسویه حسابش با تیم تراکتورسازی تبریز گفت: باشگاه تراکتورسازی تبریز 40 درصد از قراردادم را با پرداخت چک تسویه کرد.

مدافع جديد تيم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه به تیم ذوب آهن پیوسته اظهار داشت: اولویت اول من برای تیم آینده ام تراکتورسازی تبریز بود ولی به دلیل شرایط نامناسب مجبور شدم از تیم تراکتورسازی تبریز جدا شوم و با تیم ذوب آهن اصفهان قرارداد ببندم.

وی افزود: 3 پیشنهاد داشتم و با اینکه پیشنهاد 2 تیم دیگر بهتر از ذوب آهن بود ولی ترجیح دادم تا در فصل آینده در تیم ذوب آهن اصفهان بازی کنم.

اکرامي در خصوص تیم ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوب و ریشه داری است و مدیریت و ساختار بسیار خوبی دارد. به غیر از لیگ دوازدهم در اکثر لیگ های گذشته جزو 6 تیم بالای جدول بوده است و تمام این مسائل موجب شد که این فصل در تیم ذوب آهن بازی کنم.

اکرامی در پایان خاطر نشان کرد: در لیگ سیزدهم رقابت های سختی را پیش رو داریم اما با تمام قوا برای مسابقات این فصل آماده می شویم. دوران بدنسازی خوب و مفیدی را نداشته ایم و 2 بازی پلی آف باعث شد که تمام ذهنمان را معطوف به آن کنیم و تمریناتمان را دیرتر شروع کنیم.

وي گفت: کارمان در این فصل از دیگر تیم ها سخت تر است اما ما بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا تیم ذوب آهن در این فصل به همان جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد.

گفتنی است باشگاه ذوب آهن تا الآن روح اله عرب، کاتسپاروف، حدادی فر و اکرامی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار