فاز اول توسعه ای مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی در دانشگاه شهید بهشتی با حضور محمدمهدی نژاد نوری معاون پژوهشی وزارت علوم امروز افتتاح شد.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛سید امید رعنایی مدیر مرکز واحدهای فناوری و  کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم افتتاح توسعه ای مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی در ظهر امروز گفت: در این مراسم که افتتاح آن در سال 1384 بوده است علاوه بر افزایش فضای فیزیکی و توسعه کانال ها و اصلاحیه های فضا و احداث سالن کنفرانس ها و تجهیز سیستم ها به احداث ساختمان پایلوت با 12 واحد اجرایی پرداخته ایم.
 
وی گفت: تمام واحدها متخصص هستند و پایلوت ها در حوزه های مختلف شیمی، فیزیک، لیزر، تربیت بدنی و حوزه دارویی تا پروتئین های ترکیبی در این حوزه تولید می شود هستند.

وی عنوان کرد: استقرار واحدهای مرکز رشد پژوهشگاه رنگ در مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی و پارک تخصصی فناوری های نوین هم صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: از سال 86-91 از 60 میلیارد تومان قرارداد 9 میلیارد قرارداد بیرونی بوده است و امسال قرارداد را به 90 میلیارد تومان خواهیم رساند.
 
وی افزود: از هدف گذاری های ما قرارداد 100 میلیارد تومانی با 100 شرکت دانش بنیان بوده است و در نظر داریم قراردادها را به افراد بیشتری واگذار کنیم و از سال 1380 تمرکز اصلی ما بر این بوده است که پروژه ها را به افرادی بسپاریم که سابقه ی پروژه های کلان را در کارخانه خود دارند.
 
وی در پایان گفت: استقرار 17شرکت مرکز رشد دانشگاه نیز قرار گرفت.
 
در حاشیه این مراسم قراردادی بین دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاون پژوهشی وزارت علوم و دکتر تهران چی رئیس دانشگاه شهید بهشتی منعقد شد./ع2
برچسب ها: فناوری ، دانشگاه ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.