معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: اجلاس سران غير متعهدها در ايران فرصت خوبي براي گسترش آرمان‌هاي جمهوري اسلامي است.

سيد محمد حسيني معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري اجلاس سران غير متعهدها در ايران گفت: ادعاي غرب مبني بر انزواي ايران ادعايي بي اساس و پوچ است.

وي با بيان اينکه تنها کشوري که ايران اسلامي آن را در جهان به رسميت نمي‌شناسد و هيچگونه ارتباط ديپلماتيکي نيز با آن برقرار نخواهد کرد، رژيم غاصب صهيونيست است،‌ گفت: برگزاري اجلاس سران غير متعهدها خود نشان از بي اساس بودن ادعاي آنان مبني بر انزواي جمهوري اسلامي ايران است.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي اظهار داشت: اين نشست فرصت خوبي براي ايران است تا از ظرفيت آن استفاده كرده و آرمان‌هاي خود را گسترش دهد.

وي با توجه به دعوت تمام سران كشورها توسط وزارت امور خارجه در اين اجلاس گفت: جنبش دانشجويي مخالف با حضور سران مستبد و خونريز در جمهوري اسلامي ايران است.

حسيني در پايان خاطر نشان كرد: جنبش دانشجويي حضور حاکمان مستبد بحرين را در خاک جمهوري اسلامي ايران بر نمي تابد؛ اما در نهايت به ديپلماسي كشور و تصميم مسئولان امر احترام مي‌گذارد.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: دانشگاه ، اجلاس ، ایران ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار