رئیس مجلس شورای اسلامی طی دو پیام جداگانه خطاب به همتایان خود در مجالس سفلی ( لوک سابها) و علیا ( راجیا سابها) هند حادثه جان باختن جمع زیادی از اتباع این کشور ار تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی دو پیام جداگانه خطاب به همتایان خود در مجالس سفلی ( لوک سابها) و علیا ( راجیا سابها) هند حادثه جان باختن جمع زیادی از اتباع این کشور ار تسلیت گفت.

وی خطاب به خانم میراکومار رئیس مجلس نمایندگان هند در پیام خود چنین آورده است: با تاثر فراوان حادثه سیل و رانش زمین در ایالت اوتارخند واقع در شمال هند و مصیبت دردناک جان باختن جمعی کثیر از هموطنانتان را به جنابعالی و سایر نمایندگان مجلس لوک سابها، مردم و دولت هند تسلیت می‌گویم.

لاریجانی در پیام دیگری خطاب به آقای حمید انصاری رئیس مجلس راجیا سابها ( علیای) هند نیز ضمن ابراز تاسف عمیق رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این حادثه با دولت و ملت کشور هند اعلام همدردی کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام‌ها از خداوند منان برای جان‌باختگان رحمت و غفران و برای مصیبت‌دیدگان صبر و شکیبایی آرزو نموده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رئیس ، مجلس ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار