مدیر پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن تبیین انحرافات و آسیب‌های ناشی از فعالیت مدعیان دروغین مهدویت تصریح کرد: راه شناخت جریان‌های اصیل مهدویت، ارتباط آن با مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه و تایید از سوی ایشان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ربانی با اشاره به لزوم هوشیاری در مقابله با آسیب‌ها و انحرافاتی که ممکن است در عرصه مهدویت برای برخی افراد به ویژه جوانان حاصل شود، گفت: شور و نشاط و پتانسیل جوانی را باید طوری کانالیزه و هدایت کرد که به باورها و اعتقادات مهدوی پیوند خورد.
وی افزود: متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم بسیاری از انرژی‌ها و توانایي‌های جوانانمان را در این عرصه بکار بگیریم و حال آن که چنین انرژی عظیمی با باورهای مقدس مهدوی همراه و نتیجه‌اش به ثمر نشستن نهضت امام (ره) و انقلاب اسلامی شد.
وی با بیان این که در جامعه جوان ما مباحث مهدویت پررنگ است و نباید نسبت به آن‌ها غفلت کرد، گفت: دشمنان در عرصه مهدویت و موعودگرایی، اقدام به بدل سازی و ایجاد و ترویج عرصه‌های انحرافی می‌کنند و چه بسا جوان‌ها و خیل مشتاقان را به خود جذب کنند و متاسفانه تجربه‌های تلخی در این باره وجود دارد که باید از آنها برای ترسیم راه آینده به خوبی درس گرفت./س
برچسب ها: قم ، تایید ، مراجع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.