برنامه "ساعت 25" یک برنامه شبانه با محوریت موسیقی برای اولین بار بزرگترین نظر سنجی را در ارتباط با تیتراژهای تلویزونی طراحی کرده است.

محمود محمودی تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "ساعت 25" یک برنامه شبانه محوریت موسیقی بدون حضور مهمان ساخته شده و از اسفند ماه 91 روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و با ایجاد فضاهای؟از جمله تهیه گزارشات از پشت صحنه کنسرت ها توانست قسمت کوچکی  از ظرفیت  موسیقی کشورمان را نشان دهد چرا که فقط تعداد محدودی از افراد  می توانند  در کنسرت ها شرکت کنند و از طریق تریبون تلویزیون مردم سخنان خواننده محبوبشان را لمس  می کنند.


تهیه کننده برنامه "راه شب" افزود: در این برنامه برای اولین بار بزرگترین نظر سنجی را در ارتباط اژهای تلویزیونی طراحی کردیم بدین ترتیب که در حدود 250 تیتراژ بعد از انقلاب از خواننده های مختلف شناسایی کردیم که از طریق اتاق فکر و برخی از اساتید تعداد 100 تیتراژ را انتخاب کردیم و  از اول نیمه شعبان تا شروع ماه مبارک رمضان مردم فرصت دارند تیتراژ محبوب خودشان را انتخاب کنند.

محمودی ادامه داد: تیتراژ ها به ترتیب حروف الفبا از 1 تا 100 در نظر سنجی گذاشته شده که بعد از دو هفته 50 تیتراژ انتخاب می شود و در فاز دوم در یک فرصت 10 روزه 25 تیتراژ توسط مردم انتخاب شده که برای هر کدام مستندی ساخته می شود تا بهترین تیتراژ مشخص شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار