در برنامه "ساعت 25" 8 تير قطعه "بهشت دنيا" با صداي امير تاجيك، به مناسبت افتخار آفريني تيم واليبال ايران در جام جهاني به ملي پوشان تقديم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، برنامه موسيقايي "ساعت 25" بامداد 8 تير، تعدادي از تيتراژهاي منتخب از بين 100 تيتراژ تلويزيوني را همراه با تصاوير خوانندگان آن ها، براي مخاطبان پخش كرد كه از اين ميان مي توان به تيتراژهاي پهلوانان نمي ميرند با صداي محمد اصفهاني، پيله هاي پرواز علي لهراسبي، تا ثريا محمد اصفهاني، تبريز در مه سالار عقيلي و ترانه مادري با صداي امير حسين مدرس اشاره كرد. 
محمودرضا قديريان (مجري "ساعت 25") در برنامه 8 تير گفت: موسيقي درماني در جهان به دو شكل انجام مي شود كه اين دو شكل عبارت اند از افرادي كه در مرحله ي نخست به موسيقي گوش مي دهند و از آن لذت مي برند و در مرحله دوم افرادي هستند كه خودشان فعاليت هايي چون خوانندگي و نوازندگي را انجام مي دهند. 
وي با اشاره به اينكه مشاهير ايراني چون ابن سينا و فارابي درباره موسيقي اظهاراتي داشته اند گفت: ابن سينا در كتاب "قانون" خود، تأثير موسيقي را در بدن و در درمان بسياري از بيماري هاي روحي و جسمي بيان مي كند. 
قديريان افزود: فارابي سه ويژگي احساس انگيزه، نشاط آور بودن و خيال انگيزي را براي موسيقي بيان مي كند. 
در برنامه  "ساعت 25" 8 تير به مناسبت افتخار آفريني تيم واليبال كشورمان در مسابقات جام جهاني  و شكست تيم ايتاليا، قطعه "بهشت دنيا" با صداي امير تاجيك را به تمامي ملي پوشان ايراني تقديم كرد. 
پخش 125 ثانيه از تيتراژهاي منتخب و قطعه هايي چون چه بي اندازه مي خوامت با صداي بهنام صفوي و ترانه اي براي ايران علي اصحابي از ديگر بخش هاي اين برنامه بود./ي2
برچسب ها: ساعت ، بیست و ، پنج ، شبکه تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.