به گزارش خبرگزاري فلسطيني "معا" جنبش حماس روز گذشته با اعلام موضع مخالف خود در مورد از سرگيري احتمالي مذاکرات صلح ميان تشکيلات خودگردان فلسطين با مقامات رژيم صهيونيستي اين اقدام را کاري "بيهوده" و "عبث" خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از جروزالم پست، جنبش حماس در اين باره خاطر نشان ساخته است که تصميم تشکيلات خودگردان فلسطين به از سرگيري مذاکرات صلح با صهيونيست ها "هيچ چيز تازه اي را براي فلسطينيان به ارمغان نخواهد آورد" و تنها سبب افزايش اختلاف در ميان فلسطينيان خواهد شد. 

جنبش حماس در اين باره با انتشار بيانيه اي افزوده است گما اعضاي جنبش حماس تلاش هاي "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا در مورد از سرگيري آنچه روند مذاکرات صلح خوانده مي شود را به دقت زيرنظر داريم. از ديد ما اين تلاش ها در راستاي اهداف آمريکايي – صهيوينستي انجام مي شوند و هدف از آنان اشغال زمين هاي بيشتر فلسطينيان توسط رژيم صهيونيستي، افزايش شهرک سازي هاي صهيوينستي و صهيونيزه کردن بيت المقدس و اماکن مقدس آن شهر مي باشد." 

اين هشدار از سوي جنبش حماس به تشکيلات خودگردان فلسطين در حالي صورت گرفته است که "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا طي هفته هاي اخير تلاش هايي را در جهت از سرگيري مذاکرات صلح فلسطينيان با رژيم صهيونيستي انجام داده است. در مقابل اما جنبش حماس و ساير جريانات اسلامي فلسطيني به جنبش "فتح" و تشکيلات خودگردان فلسطين در مورد مذاکره با صهيونيست ها هشدار داده اند و آن را يک "سراب" توصيف کرده اند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار