مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: 16 گروه جهادی از دانشجویان دانشگاه مازندران به اردوهای جهادی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علی عباسی امروز در بابلسر با بیان اینکه اردوهای جهادی هر ساله اعزام می‌شوند، اظهار کرد: دانشجویان بدون در نظر گرفتن موقعیت‌های علمی و اجتماعی در عرصه‌های مختلف و بدون انگیزه‌های مادی در این اردوها شرکت می‌کنند.

وی افزود: دانشجویان بسیجی در اوقات فراغت خود به جای تفریح و حضور در کنار خانواده به مناطق محروم می‌روند و با اقشار مستضعف زندگی و فضای محرومیت را از نزدیک لمس و درک می‌کنند.

عباسی، یکی از کارکردهای پنهان اینگونه اردوها را  توجه دانشجویان پس از طی کردن دوران تحصیل و حضور در عرصه مدیریتی به اقشار مستضعف جامعه دانست و ابراز داشت: دانشجویان با شرکت در این اردوهای جهادی با ابراز محبت و همدردی با اقشار محروم پل ارتباطی بین مسئولان و مردم  مناطق محروم می‌توانند محسوب شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به دیگر اثرات مثبت اردوهای جهادی اشاره کرد و اذعان داشت: این اردوها موجب ترویج فرهنگ کار و تلاش می‌شود و جوانان بسیجی را باید سفیران خدمت، کار و تلاش در کنار تحصیل و تذهیب نام برد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران متذکر شد: در این دوره، 100 نفر از دانشجویان دختر در قالب هشت گروه و 50 نفر از دانشجویان پسر نیز در هشت گروه مجزا به تفکیک به مناطق محروم استان مازندران اعزام شدند.

وی در پایان تأکید کرد: در این اردو خدمات فرهنگی، آموزشی، علمی، کامپیوتر، بهداشتی و مشاوره و...  به مدت دو هفته که به مناطق محروم شهرستان‌های نکا، بندپی شرقی، آمل تنکابن، اشکورات رامسر و مناطق دوهزار و سه هزار  اعزام شده‌اند، ارائه می‌شود./ج1

برچسب ها: اردو ، تحصیل ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.