عضو کمیسیون امنیت ملی و سياست خارجي خانه ملت، گفت: حرکت‌های ضد بشري که طی چند سال گذشته در عراق و سوریه توسط تروریست‌ها صورت گرفته، نقض آشکار قوانین منع استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی است.

"عباسعلي منصوري آراني" نماينده مردم کاشان، آران و بيدگل در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره با روز جهاني " مبارزه  سلاح‌هاي شيميايي و ميکروبي" گفت: طي سال‌هاي اخير شاهد به کارگيري سلاح‌هاي شيميايي و ميکروبي عليه مردم بي‌گناه در جهان بوده‌ايم.

وي در ادامه افزود: علي‌رغم تمامي قطعنامه‌ها و کنوانسيون‌هايي که براي مبارزه با به کارگيري سلاح‌هاي شيميايي در جهان تدوين شده اما ما همواره شاهد نقض اين قوانين از سوي غرب هستيم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سياست خارجي در ادامه تصریح کرد: حرکت‌های ضدبشردوستانه که طی چند سال گذشته در عراق و سوریه توسط تروریست‌ها صورت گرفت نقض آشکار قوانین منع استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی است.  
 
نماینده مردم کاشان در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ممنوعیت ساخت سلاح و توزیع آن باید از سوی مجامع بین‌المللی قوانین لازم‌الاجرایی تدوین شود و باید بر این مسئله نظارت دقیقی صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سلاح ، کشتار ، شیمیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار