عضو سازمان لیگ برتر گفت: تیمهای لیگ برتر تا پایان روز شنبه 15 تیر مهلت دارند که بازیکن خارجی جذب کنند و با وارد شدن در سامانه جا به جایی بازیکنان (TMC) کارت بازی برای آنها بگیرند.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با اینکه بازیهای لیگ برتر روز چهارشنبه دوم مردادماه برگزار می شود اما جذب بازیکنان خارجی در همان موعد مقرر یعنی شنبه 15 تیر به پایان می رسد و این مهلت تمدید نمی شود.

عضو سازمان لیگ برتر بیان کرد: بازیهای لیگ برتر نزدیک به دو هفته به تعویق افتاده اما فیفا مدت زمانی را برای جذب بازیکنان خارجی به ما داده است. اگر تیمها در این مدت زمان بازیکنان مدنظرشان را نگیرند رمز عبورشان برای صادر شدن کارت بازی بازیکنان خارجی شان بسته شود.

وی در مورد وضعیت پیام صادقیان و امید عالیشاه که با پرسپولیس قرارداد بستند گفت: بر اساس قانون نقل و انتقالات اگر بازیکنان زیر 23 سال جزو سهمیه امید تیم سابقشان باشند بازیکن لیگ برتری محسوب نمی شوند. اگر نام این بازیکنان در لیست بیست و هفت نفره باشگاه ثبت شده باشد آن وقت جزو سهمیه لیگ برتری محسوب می شوند و تا پایان قراردادشان باید در تیم سابقشان بمانند./مح

برچسب ها: شهبازی ، سازمان ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار