نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه غرب برای برگزاری کنفرانس ژنو۲ دست از لج‌بازی بردارد٬ گفت: کشورهای غربی نیز می‌دانند راهبردهایی که ایران برای حل بحران سوریه ارائه می‌کند خاصیت اجرایی بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور درباره به نتیجه نرسیدن نشست روسیه، آمریکا و سازمان ملل برای برگزاری نشست ژنو2، گفت: روسیه به این نقطه رسیده که عدم حضور ایران در نشست ژنو 2این کنفرانس بین المللی را بی نتیجه و ابتر باقی می گذارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای غربی حامی براندازی دولت اسد باید در روند برگزاری ژنو۲از لج بازی دست بردارند، تصریح کرد: اگرچه امیدی به کشورهای غربی و عربی مخالف دولت اسد برای پایبندی به توافقات ژنو ۲ نیست اما هم چنان تروریست‌ها در سوریه جان انسان های بی گناه را می گیرند.

حقیقت پور ادامه داد: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس که نام خود را جامعه جهانی گذاشته اند از یک سو با ارسال سلاح به معارضان مسلح سوری اجازه می دهند مردم را قتل و عام کنند و از سوی دیگر با ریختن اشک تمساح سعی دارند نشست بین المللی را با حضور کشورهایی که هم سو با خود برگزار کنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم٬ تصریح کرد: کشورهای غربی نیز می دانند راهبردهای که ایران برای حل بحران سوریه ارائه می‌کنند خاصیت اجرایی بیشتری دارد ازاین‌رو سعی دارند با عدم حضور ایراناین بحران را حل کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سازمان ملل هم بازیچه دست آمریکا شده است، گفت: سازمانی‌که برای نجات جان انسان ها و مقابله با ظالم تشکیل شده امروز مظلوم را تنبیه می کند و در کنار ظالم سعی دارد مانع از بازگشت صلح و ثباتبه منطقه خاورمیانه شود./س

برچسب ها: اردبیل ، حل ، بحران ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.