شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری بيانيه‌اي را در محکوميت کشتار شيعيان مصري از سوي گروه‌هاي تکفيري صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری بيانيه‌اي را در محکوميت کشتار شيعيان مصري از سوي گروه‌هاي تکفيري صادر کرد.


متن بيانيه بدين شرح است:

اکنون که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه خاورمیانه که به لطف روشنگری اسلام و راهنمایی کشورهای شیعه‌نشینی چون ایران و در سایه لطف الهی در حال شکل‌گیری است و مراحل ابتدایی خود را پشت سر گذاشته است و کانون زمان بازدهی آن است، بدون تردید مورد غضب لابی صهیونیستی و استکبار جهانی قرار گرفته است.  
 
حادثه هولناک و وحشیانه که باعث کشته شدن شیعیان مصر شده است قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. جنایتی وحشیانه و هولناک که دست‌های ناپاک گروه‌های سلفی، وهابی و تکفیر آغشته به خون شیعیان، همراهی هدفمند لابی صهیونیستی و سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر،‌ آن را رقم زده است.  
 
بی‌شک این گونه اقدامات وحشیانه که در راستای پروژه اسلام‌ستیزی و اختلاف میان فرق و مذاهب دینی، هر از گاهی توسط استکبار جهانی به صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، نشانه آشکاری بر وحشت بیش از پیش دشمنان از اتحاد مسلمانان و گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده و دستاوردی جز برانگیخته شدن شعله خشم مسلمانان سراسر جهان علیه دشمنان مقدسات اسلامی را نخواهد کشت.  
 
اینگونه اقدامات افراط‌‌گرایانه و خشونت‌طلبانه مغایر با دین مبین اسلام، کتاب و سنت حضرت رسول‌الله (ص) است.  
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری ضمن محکوم کردن این اقدامات وحشیانه، از دولت مصر می‌خواهد در مقابل اینگونه جنایت هولناک بی‌تفاوت نباشد و احساس مسئولیت کرده و به محاکمه جنایتکاران آن صاحبان فتاوای تکفیری که چهره اسلام را بدنام کرده‌اند، بپردازد و دشمنان اسلام بدانند که با اعمال اینگونه جنایات وحدت مسلمین گسسته نخواهد شد بلکه محکم‌تر و استوارتر خواهند‌ ماند. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار