نماينده اهل تسنن مجلس گفت : ما نمايندگان اهل تسنن کشتار شيعيان مصر را محکوم مي‌کنيم و از علماي جهان اسلام مي‌خواهيم در مقابل اين فاجعه سکوت نکرده و اين عمل ددمنشانه را محکوم کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محمد قسيم عثماني نماينده بوکان در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) مجلس ضمن محکوم کردن فاجعه روز گذشته در مصر و کشته شدن 4 نفر از مسلمانان در این کشور گفت: جرم اين شهدا چيزي جز عشق به اهل بيت(ع) نبوده است.
 
وي در ادامه افزود: کساني که دست به اين جنايت زدند نه تنها سني بلکه مسلمان هم نيستند و جزء عمال اسرائيل هستند.
 
نماينده اهل تسنن مجلس تصريح کرد: ما نمايندگان اهل تسنن اين فاجعه را محکوم مي‌کنيم و از اين موضوع تبري مي‌جوييم که آن‌ها به نام اهل سنت به تشيع صدمه مي‌زنند.
 
عثماني تصريح کرد: انتظار داريم علماي جهان اسلام به خاطر رسول اکرم(ص) سکوت نکرده و اين عمل ددمنشانه را محکوم کنند و کاري کنند که اسرائيلي‌ها در هيچ جاي دنيا از اين حادثه سود نبرند.
 
 
در ادامه حجت‌الاسلام سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد که در غياب لاريجاني رياست بخشي از جلسه علني امروز مجلس رابرعهده داشت، گفت: از تمام نمايندگان و آحاد اهل تسنن کشور که باعث شدند وحدت عملي شود تشکر مي‌کنيم و اين جنايت را که توسط صهيونيست‌ها در مصر، عراق، سوريه، لبنان، افغانستان و پاکستان به وجود آمده محکوم مي‌کنيم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: عثمانی ، اهل سنت ، مصر ، فاجعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار