بروجردي:

روابط با جمهوري آذربايجان بايد متحول شود

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: روابط با جمهوري آذربايجان بايد متحول و مشکلات موجود حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ سفير جمهوري اسلامي ايران در جمهوري آذربايجان صبح امروز در ديدار با رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي آخرين تحولات روابط دو جانبه جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان را تشريح کرد.

محسن پاک‌آيين در اين ملاقات ضمن تشريح روند رو به گسترش روابط و پيشرفت همکاري‌هاي اقتصادي و تجاري اظهار داشت: روابط دو کشور از چشم‌انداز مثبتي برخوردار است و براي برداشتن گام‌هاي جديد برنامه‌ريزي شده است.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي  نيز در اين ملاقات ضمن تاکيد بر اهميت روابط دو جانبه با اين کشور همسايه شمالي جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: روابط با جمهوري آذربايجان بايد متحول و مشکلات موجود حل و فصل شود.

علاءالدين بروجردي در اين ديدار گفت: مشترکات جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان فراوان است و انتظار افکار عمومي داشتن روابطي خوب و پايدار با اين کشور است.

بروجردي همچنين در اين ملاقات بر ضرورت گسترش همکاري‌هاي پارلماني و ديدارهاي متقابل پارلمان‌هاي دو کشور از جمله گروه دوستي و کميسيون سياست خارجي دو مجلس تاکيد کرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار