دو زورگير مست که قصد سرقت خودرو يک شهروند را داشتند طي يک درگيري خونين شکست خورده و فرار کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ 5 تير، ساعت 21 و 30 فردي به هويت مصطفي به کلانتري 159 بيسيم مراجعه کرد و در حالي که دستانش دچار جراحت شده بود به ماموران اظهار داشت: در حال تردد در خيابان ابوذر بودم که ناگهان دو زورگير مست با موتورسيکلت راهم را بستند و به سمتم حمله ور شدند.

وي ادامه داد: زورگيران که با در دست داشتن قمه، قصد سرقت خودرو ام را داشتند با مقاومت من روبرو شدند و در نهايت پس از چند دقيقه نزاع متهمان اقدام به فرار با موتورسيکلت کردند که من نيز با خودرو‌ام آنان را زير گرفتم که سبب شد تا سارقان زورگير موتورسيکلت را رها کرده و به صورت پياده فرار کنند.

ماموران پس از اطمينان از صحت گفته هاي شاکي پرونده اي را در اين خصوص تشکيل دادند.

به دنبال اين موضوع ساعت 11 شب فردي با 110 تماس گرفت و  پليس را از سرقت موتورسيکلتش در خيابان ابوذر مطلع کرد.

در اين راستا کلانتري 159 بيسيم موظف شد تا به موضوع رسيدگي کند.

ماموران تخصصي کلانتري که شک کرده بودند فرد تماس گيرنده همان سارق زورگير است که مي‌خواهد با نقشه ماموران گمراه کند فرد مذکور را جهت تشکيل پرونده به کلانتري احضار کردند.

متهم به محض ورود به کلانتري بازداشت شد و در اختيار ماموران تجسس کلانتري قرار گرفت.

در ادامه در حالي که متهم از نواحي صورت و دست دچار جراحت جزئي شده بود، مورد بازجويي و بازرسي بدني قرار گرفت.

متهم به نام کامبيز 25 ساله که در ابتدا منکر هرگونه سرقت و زورگيري شد، ولي با مواجهه با مدارک و رويارويي با شاکي واقعي پرونده لب به اعتراف گشود و بيان داشت که به همراه دوستش وحيد هر شب جلو خودروهاي تک سرنشين را گرفته و با زور قمه وسايل و خودرو فرد قرباني به سرقت مي‌بردند.

رئيس کلانتري 159 بيسيم سروان "محمد حسين اميني" با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم نامبرده که چندين فقره سابقه کيفري در خصوص سرقت و زوگيري داشت، جهت سير مراحل قانوني و کشف ساير جرائم به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شد.

به گفته اميني تلاش ماموران براي دستگير متهم ديگر پرونده کماکان ادامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار