عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: همه بايد به رئیس جمهور منتخب کمک کنند تا شاهد حماسه‌آفريني ايران در تمام عرصه‌ها به ويژه اقتصاد و همچنين تحقق کامل شعار رهبر انقلاب در سال جاري باشيم.

سامان نيازي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره خلق "حماسه سياسي" اظهار داشت: علي‌رغم تحريم‌ها و فشارهاي دشمن عليه کشور، ملت ايران بار ديگر با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات، پشتيباني و حمايت و خود را از نظام جمهوري اسلامي اعلام کردند.

وي ادامه داد: بنا به فرمايشات "مقام معظم رهبري" همه بايد به "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" کمک کنند تا شاهد حماسه‌آفريني ايران در تمام عرصه‌ها به ويژه اقتصاد و همچنين تحقق کامل شعار رهبر انقلاب در سال جاري باشيم.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج  دانشجويي، واکنش غرب نسبت به انتخابات پرشور ايران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات تمام تلاش دشمنان را براي ناکام جلوه دادن نظام در برگزاري انتخابات و القای وجود شکاف ميان مردم و حکومت خنثي ساخت.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه ملت ايران با حضور در صحنه انتخابات، بار ديگر نشان داد که حماسه‌آفرين است، تصريح کرد: اکنون نوبت مسئولان است که با حفظ "وحدت" اهداف نظام و مطالبات مردم را برآورده کنند و همه بايد به رئيس‌جمهور منتخب در اين مسير کمک کنيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.