به تازگی گجتی به دنیا معرفی شده که آینده ی فیلمبرداری خانگی را تغییر می دهد، Poppy 3D Device نام این گجت است که با اضافه کردن آن به تلفن همراه تان می توانید به راحتی تصاویر سه بعدی ضبط کنید.

به گزارش خبرنگاری دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چند سالی هست که سه بعدی دیدن، سه بعدی ساختن سر تیتر تازه ترین خبرهای تکنولوژی است، در واقع با معرفی دوربین های فیلم برداری، تلویزیون و چاپگر های سه بعدی، عاشقان دنیای فناوری به شدت پیگیر اخبار این تازه وارد ها شده اند.



شرکت ها هم سود را در ساخت ابزار سه بعدی می بینند، سه بعدی دیدن و سه بعدی ساختن برای همه ی ما جذاب تر است چرا که قدم به قدم با این وسایل دید دقیق تری نسبت به اطراف خود به دست می آوریم.
اما امروز برای سه بعدی دیدن لازم نیست منتظر ساخت یک فیلم سه بعدی بمانید، شما به تنهایی می توانید کارگردان یک فیلم سه بعدی از خودتان باشید، البته با آیفون (خبر بد برای دارندگان تلفن های اندرویدی) و گجتی به نام "Poppy 3D Device".



Poppy در واقع یک وسیله ی جانبی است که برروی آیفون و ایپد تاچ اضافه می شود و اجازه ی تصویر برداری سه بعدی را در اختیار شما می گذارد.
تا به امروز نظر کاربران نسبت به Poppy مثبت بوده و آن را برای تصویر برداری در مراسم های خانوادگی مناسب دیده اند، اما Poppy به تولید انبوه نرسیده و در واقع سازندگان آن به دنبال سرمایه گذار برای این گجت جالب می باشند.







منبع :technewsworld

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار