برای داشتن خانه‌ای تمیز و مرتب لازم نیست در فکر خریداری وسایل جدید باشید‌؛ با کمی دقت در نظافت و تمیزکاری می‌توانید از همان وسایل قدیمی استفاده کنید.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،سرکه یکی از موادی است که در اکثر خانه‌ها می‌توانیم آن را ببینیم؛ از این ماده اسیدی نه تنها در برخی از غذاها و خوراکی‌ها بلکه در تمیز کردن خانه نیز استفاده می‌شود..

بنا بر این گزارش ،برای داشتن خانه‌ای تمیز و مرتب لازم نیست در فکر خریداری وسایل جدید باشید‌؛ با کمی دقت در نظافت و تمیزکاری می‌توانید از همان وسایل قدیمی استفاده کنید.

بر اساس این گزارش ،برای برق انداختن و تمیز کردن وسایل، 2 قاشق غذاخوری روغن نباتی و 4 قاشق غذاخوری سرکه سفید را در 4 لیوان آب مخلوط کنید و تمامی وسایل چوبی را با آن تمیز کنید تا براق شود؛ سپس آنها را با پارچه خشک و تمیز کنید.

بر پایه این گزارش ،جرم بین کاشی‌های حمام را با استفاده از مسواک آغشته شده به سرکه سفید از بین ببرید؛ البته برای اینکه به بالاترین سطح تمیزی برسید نیاز است تا زحمت بیشتری بکشید و با یکبار انجام دادن این کار کاشی‌ها کامل تمیز نخواهند شد.

گفتنیست سرکه سفید باعث نرمی و خوش بویی لباس‌ها می‌شود؛ لباس‌های سفید را براق خواهد کرد؛ مانع ایجاد الکتریسیته در آنها می‌شود؛ رنگ لباس‌هایی که به تازگی رنگ شده است را ثابت می‌کند./س

برچسب ها: سرکه ، خانه ، تمیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.