معاون وزير راه وشهرسازي گفت: 523 واحد بافت فرسوده در خراسان جنوبي تخريب و يک هزار و 786 واحدنوسازي شده جايگزين ‌آن شده است.

مجيد کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه يک هزار و 830 هکتار بافت فرسوده مصوب درسطح استان خراسان جنوبی شناسایی شده است ،گفت : باید بسترهای لازم جهت نوسازی بافت های فرسوده استان خراسان جنوبی فراهم شود .

معاون وزیر راه و شهر سازی در ادامه افزود: 523 واحد بافت فرسوده در خراسان جنوبي تخريب و يک هزار و 786 واحدنوسازي شده جايگزين‌ آن شده است.

مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران با بیان اینکه روند اعطاء تسهیلات نوسازی تا کنون يک هزار و145 تسهيلات نوسازي در اختيار ساکنان مناطق بافت فرسوده خراسان جنوبي قرار گرفته است ،گفت: از این میزان 494 واحد به بانک های عامل معرفی شده اند.

وي در ادامه اظهار داشت: تا کنون 461 متقاضی دربافت های فرسوده استان خراسان جنوبی توانسته تسهیلات نوسازی خود را دریافت نمایند.

کيان پور در خصوص عملکرد سال گذشته خراسان جنوبي گفت: در سال گذشته از مجموعه 682 تسهیلات نوسازی اختصاص یافته دربافت فرسوده خراسان جنوبی 111 واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده اند.

معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه خاطر نشان کرد: در سال گذشته 86 واحد مسکونی متقاضی در بافت فرسوده استان خراسان جنوبی موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شده اند .

انتهاي پيام/

برچسب ها: مسکن ، نوسازی ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار