معاون ستادهاي انتخاباتي حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحاني در شهرستان‌هاي استان تهران گفت: حماسه سياسي با موضع‌گيري‌هاي خردمندانه رهبري و حضور پرشور مردم در 24 خرداد خلق شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ مراسم سپاس از ستادهاي انتخاباتي حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در سالن وزنه‌برداري ورزشگاه آزادي برگزار شد.

"سليمي" معاون ستادهاي انتخاباتي رئيس جمهور منتخب ملت در شهرستان‌هاي استان تهران با بيان اينکه انتخابات رياست جمهوري به گونه‌اي پيش رفت که عموم مردم در يک حالت بهت منتظر تصميم‌گيري بزرگان خود بودند، گفت: ستادهاي انتخاباتي استان تهران و شهرستان‌هاي آن تلاش خود را براي همراهي مردم در زماني زود نسبت به انتخابات براي خلق حماسه سياسي به‌کار بستند.

وي افزود: آنچه که باعث شد بتوانيم به هدف مورد نظر خود در خلق حماسه سياسي دست يابيم، اميد، پشتکار و حضور افرادی گمنام است که شايد براي اولين بار در کار سياسي دست به اقدام بزرگي براي خلق اين حماسه زدند.

معاون ستادهاي انتخاباتي رئيس جمهور منتخب در شهرستان‌هاي استان تهران در پايان خاطرنشان کرد: حماسه سياسي در ابتدا با موضع‌گيري‌هاي خردمندانه مقام معظم رهبري و سپس با حمايت‌هاي آيت‌الله "هاشمي رفسنجاني" و "سيد محمد خاتمي" و در نهايت با تصميم خردمندانه "محمدرضا عارف" و مردم عزيز اين حماسه در 24 خرداد ماه خلق شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار