جمعی از علما و اندیشمندان سنگال با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، از بخش‌های مختلف حرم مطهر بازدید کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جمعی از علما و اندیشمندان سنگال با حضور در آستان حضرت فاطمه معصومه(س)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف حرم، با مدیران آستان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان در این نشست ضمن ایراد سخنانی پیرامون کرامات و جایگاه حضرت معصومه(س) اظهار داشت:‌ حضرت معصومه(س) علاوه بر این که دختر و خواهر امام معصوم است،‌ خود نیز مقاماتی چون عالمه و عصمت داشتند.

وی عالمه بودن این بانو را موجب جمع شدن علما و بزرگان شیعه از سراسر جهان به قم دانست و گفت:‌ امروز به برکت حضور این بانو در قم، این شهر مرکز نشر معارف تشیع به سراسر جهان شده است و بسیاری از سراسر جهان با حضور در این شهر، به فراگیری آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) می‌پردازند.

حجت‌الاسلام صادقی آرمان در ادامه به رویکرد خدمات و برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(ع) اشاره کرد و افزود:‌ مهم‌ترین هدفی که در آستان دنبال می‌شود، خدمت‌رسانی و ایجاد فضای آرام و معنوی برای زائران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ادامه به فعالیت‌های این اداره اشاره کرد و گفت: این اداره عهده‌دار ایجاد ارتباط با نهاد‌های استانی، کشوری و بین‌المللی است و تاکنون توفیقات ارزشمندی در این عرصه داشته است./س

برچسب ها: قم ، اندیشمند ، سنگال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.