رييس شوراي هماهنگي ترافيك اصفهان از آماده بودن تمام دستگاه هاي خدمت رسان استان به مسافران تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدي جمالي نژاد گفت: پليس راهور، دفتر حمل و نقل و مديريت ترافيك، اداره كل حمل و نقل پايانه و راه و شهرسازي، اورژانس، اداره كل پست و صدا و سيما دستگاه هايي هستند كه در سفرهاي تابستاني به اصفهان خدمت رساني مي كنند.
وي با بيان اينكه افزايش سامانه های كنترل نظارت تصويري و گشت هاي محسوس و نامحسوس در جاده ها به عهده مديريت ترافيك اصفهان است، اضافه كرد: استقرار اورژانس و ايستگاه هاي سلامت در جاده هاي منتهي به استان از برنامه هاي شوراي هماهنگي ترافيك در ايام تابستان است.
معاون امور عمراني استاندار اصفهان همچنين به ايمن سازي نقاط و مقاطع پرحادثه استان اشاره كرد و گفت: نصب تابلوهاي هشدار دهنده، خط كشي اتوبان ها، نصب گاردريل در پيچ هاي خطرناك، قرار دادن سرعت گير و پل عابر پياده در روستاها و جداسازي دسترسي ماشين آلات سنگين از كمربندي شهرها از برنامه هاي پليس راهور در سفرهاي تابستاني به اصفهان است.
وي برنامه اداره كل حمل و نقل پايانه هاي استان را نصب دستگاههاي تردد شمار و نظارت تصويري جاده ها عنوان كرد و افزود: رفع و اصلاح فيزيكي نقاط حادثه خيز جاده ها از برنامه هاي اداره كل راه و شهر سازي اصفهان است. جمالي نژاد همچنين از همكاري اداره كل پست استان نسبت به صدور قبوض جرايم رانندگي خبر داد و اظهار كرد: صدا و سيماي اصفهان نيز با ارتقاي سطح فرهنگ ترافيكي و آموزشي شهروندان و توليد پويانمايي ترافيكي در شوراي هماهنگي ترافيك استان همكاري مي كند/س  .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.