معاون حقوقی و ارجاع احکام سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از برگزاری گشت های ویژه سیار در ماه رمضان خبر داد.

بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا در استان تهران طرح ویژه نظارت بر مایحتاج اساسی اجرا می شود.  
وی در ادامه بیان کرد:این طرح از 5 روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان شروع میشود؛ و گشت سیار نیز برای مقابله با هرگونه تخلفی از جمله گرانفروشی به سطح شهر جهت بازرسی اعزام می شوند.  
این مقام قضایی افزود:در این طرح 20 اکیپ گشت سیار در شهر تهران تخصیص داده شده و برای هر شهرستان استان تهران 2 اکیپ گشت سیار  در نظر گرفته شده است ، البته گشت سیار با حضور روسای سازمان صنعت معدن وتجارت برگزار میشود و برای متخلفین در محل تشکیل پرونده ،رسیدگی و حکم قطعی صادر میشود.  
بزرگمهر صادقی نیچکوهی در همین خصوص از عموم شهروندان خواست تا در صورت هرگونه تخلفی از جمله گرانفروشی،کم فروشی،احتکار،عدم درج قیمت با 124 تماس حاصل فرمایند و تعزیرات با توجه به وظیفه محوله باشدت وسنگین ترین مجازات ها با متخلفین به خصوص در ماه مبارک رمضان برخورد قاطع خواهد کرد.  
معاون حقوقی و ارجاع احکام سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد:طرح ویژه نظارت تعزیرات در بحث اقلام ضروری خانوارها در ماه رمضان است و این سازمان با این نظارت با هر سودجویی برخورد خواهد کرد و ان شاءالله شهروندان بدون هیچگونه دغدغه ای مایحتاج ضروری خود را در این ماه عزیز تهیه می کنند./ف
برچسب ها: ماه ، مبارک ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار