سرپرست دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر گفت: 26 واحد اقامتی، پذیرایی و تفریحی در این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی هستند.

 

قربانعلی حیدری در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: بهشهر با داشتن هشت منطقه نمونه گردشگری و ده‌ها نقطه تاریخی و هدف گردشگری، رودها و چشمه‌سار‌های فراوان نظیر گوهر تپه، غارهای هوتو و کمربند، عباس‌آباد، جایگاه ارزشمند و قابل ملاحظه‌ای در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و کشور دارد.

وی افزود: مسئولان، سرمایه‌گذاران و افراد بومی باید نسبت به این مواهب بیش از پیش توجه به خرج داده و از ظرفیت‌های منحصر‌به‌فرد آن برای ایجاد رونق اقتصادی شهرستان استفاده کنند.

حیدری در ادامه گفت: 26 واحد اقامتی - تفریحی و پذیرایی و دو دفتر خدمات مسافرتی و تورگردانی در بهشهر داریم که مشخصات آنها در قالب بروشورهایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد یا به‌صورت بنر در ورودی‌های شرق و غربِ شهرستان نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌ طور کلی 18 واحد پذیرایی بین راهی داریم که درجه یک هستند، از واحد‌های اقامتی هم هتل صدرا در سواحل و هتل بهشهر در مرکز شهر همچنین در صورت لزوم از مدارس برای اسکان مسافران استفاده خواهد شد./س


برچسب ها: شهرستان ، آماده ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.