وزنه بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان گفت: مشکل اصلی ام خرابی و شیب تخته مسابقات بود که باعث شد در مسابقات قهرمانی آسیا اوت شوم.

بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضهار داشت: مشکل و دليل اعتراض بیشتر وزنه برداران کشورها در رقابت قهرمانی آسیا قزاقستان، شيب و خرابی تخته مسابقات بود.

وزنه بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان در ادامه گفت: من مسابقات آسیایی را دسته کم گرفتم اما نمی خواهم با گفتن مشکل تخته مسابقات، عملکرد خودم را توجیه کنم و بايد بگویم کلا خوب کار نکردم و میتوانستم بهتر از اینها خودم را ثابت کنم. 

مولایی خاطرنشان کرد: من هم مثل ديگر وزنه برداران براي کسب مقام روي تخته رفتم و هر کاري که به فکرم مي رسيد را انجام دادم اما هر قدر تلاش کردم باز هم نتوانستم موفق شوم.

وزنه بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان در خصوص عملکردش در مسابقات گفت: در وزنه ۱۸۵ کیلوگرم در یک ضرب، وزنه را موقع اوج و کندن از زمین زياد بالا آوردم همين باعث شد از دستم رها شود، وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را به علت مشکل شیب بعد از کندن از زمین برای آنکه بتوانم آن را نگه دارم با ۳ قدم آمدن به جلو توانستم وزنه را مهار کنم، وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را هم مثل مشکل حرکت اولم باعث شد از دستم رها شود.

وي تصريح کرد: در حرکات ۲ ضرب، ۲ بار برای مهار وزنه ۲۳۲ کیلوگرم رفتم ولی در هر ۲ بار وزنه روی سینه ام خوب ننشست و برای کنترلش 3 قدم به جلو برداشتم اما انگشتم گیر کرد و نتوانستم وزنه را مهار کنم و وزنه ۲۳۳ کیلوگرم هم برای بالا بردن این وزنه مچ دستم برگشت و وزنه از دستانم رها شد و باعث شد از مدال در اين حرکت ناکام بمانم.

مولایی در خصوص رقبای خود در  مسابقات وزنه برداری آسیا تاکید کرد: رقبای اصلی ام در وزن ۱۰۵+ کیلوگرم، رشید شریفی از ایران، ۲ وزنه بردار کشور چین تایپ و نماینده کشور میزبان بود./مح

برچسب ها: مولایی ، ناکامی ، تخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار