به پیشنهاد دکتر خسرو دانشجو رئیس واحد علوم و تحقیقات و طی حکمی از سوی حسین نصیر زاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر عصمت سوادی به عنوان مشاور رئیس و مدیر امور شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی منصوب شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل ازاداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر خسرو دانشجو رئیس این واحد دانشگاهی در مراسم معارفه دکتر سوادی به عنوان مشاور رئیس و مدیر امور شاهد و ایثارگران واحد علوم و تحقیقات ضمن تأکید بر اینکه هر آنچه داریم از ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی ایثار گران است و خانواده معزز آنان سرمایه های اصلی این کشورند ، بر استفاده از تمامی پتانسیل ها جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به خانواده معزز ایثارگران در واحد تأکید کرد.
 
دکتر دانشجو با بیان این مطلب که هر چه داریم از ایثار ایثارگران و صبوری و از خودگذشتگی خانواده آنان داریم و آبرو و حیثیت همه ما در گرو این فداکاریهاست ، تصریح کرد : مسئولان باید با توان حداکثری به خانواده محترم ایثار گران بپردازند .
 
رئیس واحد علوم و تحقیقات تکریم تمام عیار خانواده ایثارگران و رفع مشکلات آنان را اولویت اصلی وظیفه مدیر امور شاهد و ایثارگر واحد علوم و تحقیقات اعلام کرد .
 
حسین نصیر زاده مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر کل امور شاهد وایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ایثار گران و جانبازان و خانواده شاهد در این دانشگاه، تغییر ساختار سازمانی ستاد شاهد و ایثار گران در سازمان مرکزی از جمله برنامه های زیربنایی انجام شده در این حوزه دانست و گفت: از این پس و در این ساختار جدید اساتید و کارکنان ایثارگر و شاهد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نیز تحت حمایت قرار خواهند گرفت.
 
وی پشتیبانی های آموزشی و فرهنگی، راه اندازی کانون های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی را از جمله فعالیت های این ستاد برشمرد و از افزایش پست های سازمانی ویژه ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
 
وی افزود : واحد علوم و تحقیقات به عنوان الگوی مدیریتی در زمینه حمایت از ایثارگران و خانواده شهدا برای تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی مطرح است .
 
دکتر عصمت سوادی معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات ضمن تبریک خلق حماسه سیاسی ملت شریف ایران گفت : خانواده شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند و نام شهدا همیشه در تاریخ ، جاودان خواهد ماند .
 
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر 2882 نفر دانشجو تحت پوشش ستاد شاهد و ایثارگران واحد علوم و تحقیقات می باشد گفت : در حال حاضر 674 فرزند شهید ، 17 همسر شهید ، 114 جانباز ، 1770 فرزند جانباز ، 83 همسر جانباز ، 8 آزاده ، 15 همسر آزاده ، 202 فرزند آزاده در این واحد دانشگاهی تحت پوشش قرار دارند .
 
وی گفت : در حال حاضر 30 نفر از کارکنان و اساتید ایثارگر و جانباز واحد علوم و تحقیقات نیز از خدمات ستاد شاهد و ایثار این واحد برخوردار هستند .
برچسب ها: ایثارگران ، مشاور ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار