جنبش جوانان 14 فوريه بحرين اعلام کرد حسين عبدالله از رهبران محلي اين جنبش سه‌شنبه در حمله‌اي تروريستي که توسط سرويس هاي اطلاعاتي رژيم صورت گرفت، به شهادت رسيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ در پي کشته شدن حسين عبدالله 35 ساله هواداران او به نشانه اعتراض خيابان‌هاي بحرين را مسدود کردند.

پليس بحرين سه‌شنبه شب در بيانيه‌اي مدعي شد حسين عبدالله که سابقه کيفري داشت بر اثر سوختگي‌هاي شديد ناشي از بمبي که روي پشت بام خانه‌اش در حال ساخت آن بود، کشته شد.در اين بيانيه همچنين ادعا شده است پليس پنج بمب دست ساز و مواد مورد نياز براي ساخت بمب را در خانه او در روستاي شيعه نشين سعر نزديک منامه پيدا کرد. 

اما جنبش جوانان 14 فوريه در بيانيه‌اي اعلام کرد حسين عبدالله، رهبر محلي اين گروه بود و در حمله‌اي تروريستي که سرويس‌هاي اطلاعاتي بحرين عامل آن بودند، به شهادت رسيد.

اين گروه که اعتراضات شيعيان را در اينترنت سازماندهي مي کند، خاطر نشان کرد حسين عبدالله در حالي که در کارگاه کوچکي در پشت بام خانه‌اش کار مي کرد کشته شد و ادعاي پليس را مبني بر اينکه او در حال ساختن بمب بوده و مواد منفجره در خانه‌ او پيدا شده است، رد کرد.

برچسب ها: شیعه ، بحرین ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار