وزير راه وشهرسازي گفت: ماهانه 5 هزار واحد مسکن مهر در پرديس و 10 هزار واحد مسکن مهر در پرند به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ علي نيکزاد در مراسم افتتاح پروژه هاي مسکن مهر در دماوند با بيان اينکه 5 هزار و145 واحد در بافت فرسوده و شهرهاي استان تهران به خصوص دماوند به افتتاح رسيده است ، افزود: شهر دماوند همانند شهر پرديس در استان تهران يکي از بهترين پروژه هاي مسکن مهر درتهران به شمار مي رود.

وي ادامه داد: تعدادي از پروژه ها در شهر دماوند به افتتاح رسيده و تعدادي نيز در آينده نزديک به بهره برداري مي رسد.

نيکزاد با اشاره به اينکه سرشماري در سال 85 حاکي از آن است که در 11.2 ميليون نفر در استان تهران در سه ميليون واحد مسکوني ساکن بودند،افزود: در 8 سال گذشته دولت  400 هزار واحد مسکوني  به عبارت ديگر 13 درصد همه واحد موجود در استان تهران شروع به ساخت واحد مسکن مهر کرد.

وزير راه وشهرسازي در ادامه تصريح کرد: از 400  هزار واحد مسکوني 200هزار واحد مسکوني در شهرهاي جديد تهران و مابقي در شهرستان ها از جمله دماوند ،فيروزکوه قرچک،  ورامين در حال ساخت است.

وي در ادامه اظهار داشت: از 400 هزار واحد مسکن مهر تهران، 150 هزار واحد افتتاح شده و 250 هزار باقي مانده  تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.

نيکزاد با اشاره به اينکه ماهانه 10 هزار واحد مسکن مهر در پرند  افتتاح مي شود افزود: در سري اول افتتاح ها  10هزار واحد مسکن مهر با حضور رئيس جمهور در پرند افتتاح گرديد.

وزير راه وشهرسازي در ادامه خاطر نشان کرد:در آينده نزديک  مرحله دوم افتتاح ها با حضور معاون اول رئس جمهور به بهره برداري مي رسد.

وي در ادامه افزود: در هشتگرد 10 هزار واحد مسکن مهر متعلق به استان البرز  افتتاح گرديد.
نيکزاد در ادامه تصريح کرد: ماهانه  5 هزار واحدمسکن مهر در پرديس  و در انديشه 6 هزار واحد مسکن مهر تا آذر ماه امسال افتتاح  ومابقي  تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پردیس ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار