قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر از برگزاري دومين برنامه توان افزايي امدادگران و نجاتگران هلال احمر با حضور 500 منادي صلح هلال احمر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، احمد رضا شجیعی با اعلام اين خبر افزود : در اين برنامه چهار روزه كه از روز سه شنبه چهارم تيرماه جاري در منطقه جهان نما شهرستان كردكوي استان گلستان برگزار شده است ،  ۵۰۰  نفر از اعضاي فعال سازمان هاي جوانان، داوطلبان، امداد و نجات و مديران ارشد صف و ستاد جمعيت هلال احمر شركت دارند.
وي با اشاره به اهداف برگزاري اين برنامه تصريح کرد : توان افزايي امدادي، آمادگي جسماني و كسب تجربه زندگي در شرايط سخت و پيچيده، انواع حوادث و بحران هاي طبيعي، غيرطبيعي و انسان ساخت و ارتقاي سطح توان جسماني نيروهاي عملياتي واكنش و اعزام سريع امدادي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر از اهداف اجراي اين طرح  است.  
شجیعی در ادامه بيان داشت: مديران ارشد جمعيت هلال احمر با توان عملياتي نيروهاي امدادي و تحت مديريت خود و شناخت كليات مديريت بحران و سوانح را به صورت عملياتي و ميداني از ديگر برنامه هاي اجرايي اين برنامه توان افزايي است .  
 وي در پايان خاطر نشان کرد : دومين برنامه توان افزايي مناديان صلح هلال احمر از روز سه شنبه چهارم تيرماه در منطقه جهان نما شهرستان كردكوي استان گلستان آغاز و تا روز جمعه هفتم تيرماه جاري ادامه خواهد داشت./ز
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار